وب سایت رسمی دهیاری روستای شهاب الدین


احداث سد لاستیکی بر روی رودخانه شهرستان نکا



سید اسماعیل میری رئیس شورای اسلامی شهر نکا درکنفرانس خبری درجمع خبرنگاران شرق مازندران از احداث سد لاستیکی  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومانبر روی نکا رود خبرداد.

میری رئیس شورای اسلامی نکا از راه اندازی پارک مادر در نکا خبر داد.
سید اسماعیل میری رئیس شورای اسلامی شهر نکا در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران شرق مازندران از افتتاح پارک مادر در سال 91 خبر داد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 300 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه خواهد شد که تاکنون 130 میلیون هزینه انجام شده در مرحله مناسب پیشرفت قرار گرفت.و گفت: احداث سد لاستیکی را در دستور کار قرار دادیم که بت اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه خواهد شد.
او در خصوص این طرح گفت: ارتفاع آن 3 تا 5/3 متر خواهد بود و نمای آن از بلندی پل درون شهری چشم انداز زیبایی خواهد شد در ضلع جنوبی نکا رود احداث میشود و دریاچه آن نزدیکیهای استخر تربیت بدنی خواهد رسید. امکانات رفاهی مختلفی شامل قایق رانی و پدالی مهیا میشود.
وی در این گفتگوی 2 ساعته خود از جمع آوری متکدیان سطح شهر خبر داد و گفت:با هماهنگی های انجان شده از طریق کمیته امداد و بهزیستی به دنبال راهکار مناسب هستیم که فضای آسایش شهروندان بیشتر فراهم آید.
میری از مشکلات مشاغل مزاحم در این شهر خبر داد و افزود برابر قانون مشاغل مزاحم که مردم اعتراض داشته باشند جمع میشود و همچنین زمینهایی که محصور نیستند و افراد فرصت طلب زباله میریزند اخطار داده خواهد شد.
وی در خصوص طرح ترافیکی و اجرای باند سلامت در حاشیه رودخانه با وسعت 5/2 هکتاری خبر داد و گفت: برای اجرای طرح باند سلامت بیش از 300 میلیون تومان هزینه شد.
میری از تجهیزات ناوگان فرسوده شهرداری سخن به میان آورد و گفت در این راستا نیز بیش از 1 میلیارد تومان هزینه شده است.
عضو شورای اسلامی شهر نکا در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری نکا به دنبال فرصتی است که ایجاد درآمد پایدار نماید همانند معدن و کارخانه آسفالت و احداث  سی ان جی .
سید اسماعیل میری دیگر اقدامات شورای شهر نکا در شهرداری را پیگیری اتوماسیون اداری در جهت تسهیل در امورات ارباب رجوع، ساماندهی بازارهای هفتگی، تسریع و جدیت در جمع آوری زباله های شهری اعلام کرد.
او گفت: با راه اندازی کارخانه کمپوست با اعتبار 4 میلیارد تومانی در بهشهر مشکلات زباله در این سه شهر با مشارکت یکدیگر حل میشود.
وی از روند تولید آسفالت در این شهرستان خبر داد و گفت: ظرفیت آن از 40 تن به 120 رسیده و رئیس شورای اسلامی شهر نکا دفع آبهای سطحی شهر را از جمله مشکلات دیرباز درون شهری بیلن کرد

و ی گفت در این راستا با احداث کانالهای مختلف در ضلع های جنوبی و بازگشایی مسیرهای راه آهن بخشی از مشکلات حل شده  و جاهای که مشکل داشتیم حفر چاه نمودیم و در این بخش نیز بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه کردیم.

وی با اعلام  عملکرد شورای شهر در پایان گفت مشکلات همچنان باقی است و همت مسئولان ،همفکری مردم و صبوری آنان میتواند افق روشنی را برای شهر رقم بزند.

منبع خبر : نکانیوز